جهان ورزشی

جهان ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی ایران و جهان به همراه سرویس ویدئو

درباره وبلاگ


جدیدترین اخبار ورزشی ایران و جهان به همراه سرویس ویدئو در جهان ورزشی

نويسندگان

آرشیو مطالب

لینکهای مفید

آخرین مطالب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

خريدهاي احتمالي يوونتوس

Juventus celebrating

با توجه به فرصت هاي متعددي که توسط مهاجمين يووه در هر بازي هدر مي رود اکثر منتقدين و طرفداران اين تيم محبوب معتقدند که يوونتوس واقعا به يک مهاجم گلزن و قهار نياز دارد.

بنابراين ماروتا مدير ورزشي يووه به دنبال راهي است تا يک مهاجم گلزن را به يووه ملحق کند. در اين گزارش برخي از بازيکناني که در محافل ورزشي شايعه شده ماروتا به دنبال آن هاست آورده شده است.

1) روبرت لواندوفسکي

محتمل ترين گزينه براي ورود به تيم يوونتوس مهاجم لهستاني تيم دورتموند است که شايعه پيوستنش به بيانکونري ها هر روز قوت مي گيرد. هفته ي پيش بود که در روزنامه هاي ورزشي ايتاليا منتشر شد که ماروتا با مدير برنامه هاي اين مهاجم خوش آتيه تماس گرفته و خواستار شرايط جا به جايي اين بازيکن شده است. با وجود گلزني هاي متعددي که لواندوفسکي براي تيم دورتموند انجام داده است به نظر مي رسد اين تيم قيمت بالايي را براي اين انتقال درخواست کند و همچنين با توجه به حضور دورتموند در مرحله ي حذفي ليگ قهرمانان ممکن است با اين پيشنهاد يوونتوسي ها مخالفت شود.

2) فرناندو يورنته

شايد يکي از محتمل ترين گزينه ها براي نقل و انتقالات زمستاني همين مهاجم اسپانيايي تيم اتلتيکو بيلبائو باشد. اين مهاجم در نهايت در نقل و انتقالات تابستاني به يوونتوس منتقل نشد. يورنته که رابطه اش با هوادارن تيم اتلتيکو چندان جالب نيست و در بازي هايي که براي اين تيم به ميدان مي رود با سوت هوادارن اين تيم روبه رو مي شود اعلام کرده است که قصد دارد از اين تيم جدا شود. با مشکلاتي که بين هواداران بيلبائو و يورنته به وجود آمده است اين بازيکن کم کم به روزهاي پاياني اش در اين تيم نزديک مي‌شود و ماروتا خواهان به خدمت گرفتن اوست. اين در حالي است که او بايد بر سر گرفتن يورنته با تيم هايي مانند تاتنهام و منچستر سيتي رقابت کند.

3) ديديه دروگبا

مهاجم محبوب هواداران چلسي که علي رغم ميل هواداران اين تيم ابتداي فصل، اين تيم را به قصد تيم شانگهاي شين هوا چين ترک کرد، نيز از گزينه هاي محتمل خريد زمستاني براي سياه و سفيد هاي تورين است. گفته مي شود رابطه ي دروگبا با اين تيم چيني به بن بست خورده و طبق روزنامه هاي ورزشي ايتاليا ماروتا مي خواهد با انتقالي قرضي دروگبا را راهي تورين کند. انتقالي که مي تواند مشکل گلزني يوونتوسي ها را تا حد زيادي کم کند.

4 ) تئو والکات

اين بازيکن تکنيکي و سرعتي که اين فصل در بازي هايي که براي آرسنال به ميدان رفته همواره موفق ظاهر شده است نيز از گزينه اي مد نظر ماروتا مي باشد. اين در حالي است که آرسن ونگر سرمربي آرسنال اعلام کرده است که مي خواهد قرارداد اين مهاجم را تمديد کند.

5 ) لوييس سوارز

مهاجم خوش استيل تيم ليورپول نيز از گزينه هايي است که يوونتوس همواره خواهان آن بوده است. مهاجمي که حضور آن در هر تيمي واقعا بزرگ ترين امتياز براي آن تيم محسوب مي گردد. شايعات نيز از علاقه ي ماروتا براي اين انتقال در ژانويه خبر داده اند. اين در حالي است که اين مهاجم در مصاحبه اي اعلام کرده است که من در حضور در آنفيلد بسيار خوشحالم. بايد ديد آيا ماروتا مي تواند اين مهاجم را جذب کند يا نه. مطمئنا با حضور سوارز مشکل گلزني يوونتوسي ها تا حد بسيار زيادي براي اين تيم حل خواهد شد.

6) ديويد ويا

از زماني که روزنامه هاي اسپانيا دعواي اين بازيکن را با ليونل مسي به راه انداختند شايعات در مورد انتقال اين بازيکن بالا گرفت. ديويد ويا که همواره يک مهاجم خيلي خوب براي تيمش و تيم ملي اسپانيا بوده بعد از مصدوميت طولاني مدت کم تر به بازي گرفته شده است و همين امر شايعه براي ترک اين تيم را بالا برده است. حتي چندي پيش اعلام شد که ديويد ويا علاقه مندي خود را براي حضور در يوونتوس اعلام کرده است. بايد ديد آيا يوونتوس مي تواند در ژانويه اين مهاجم گلزن را به خدمت بگيرد يا نه.

7) الکسيس سانچز

با بالا رفتن شايعات به خدمت گرفتن نيمار توسط تيم بارسلونا شايعات در مورد جدايي الکسيس سانچز نيز بالا گرفته است. الکسيس که اين روزها در تيم دچار بحران شده شايد در ژانويه از اين تيم جدا شود. گفتني است ماروتا نيز سعي در به خدمت گرفتن اين بازيکن کرده است. انتقالي که مطمئنا با توجه به استعدادهاي خوب اين بازيکن مي تواند به يک انتقال بسيار مفيد و لذت بخش براي يوونتوسي ها تبديل شود.

8) استفان يووتيچ

از نقل و انتقالات تابستاني امسال يوونتوس همواره در پي به خدمت گرفتن اين مهاجم مونته نگرويي تيم فيورنتينا شده است. در بازار نقل و انتقالات تابستاني اين انتقال انجام نشد و به گفته ي روزنامه هاي ورزشي ايتاليا با توافق طرفين اين انتقال در سال آينده انجام خواهد گرفت. ولي با توجه به عملکرد باشگاه يوونتوس براي جذب برباتوف در حالي که اين انتقال براي تيم فيورنتينا در آستانه ي انجام شدن بود روابط دو باشگاه کمي تيره شد ( اين در حالي بود که در نهايت برباتوف به تيم فولام منتقل شد) و حتي روزنامه هاي ورزشي ايتاليا از قول سران فيورنتينا اظهار کردند که اين انتقال هرگز انجام نخواهد شد. با اين حال يکي از گزينه هاي مهم مد نظر بيانکونري ها اين مهاجم صرب است که حتي ممکن است در ژانويه اتفاق بيفتد.

9) ماريو بالوتلي

ماريو بالوتلي نيز از گزينه هايي است که در رزوهاي اخير شايعات بر سر پيوستنش به يووه بالا گرفته است. اين بازيکن در اين فصل براي تيم منچستر سيتي به عنوان يک بازيکن ذخيره به ميدان رفته و با توجه به روحيات اين بازيکن مطمئنا از حضورش در اين تيم راضي نيست. تيم هاي ميلاني نيز خواهان به خدمت گرفتن اين بازيکن هستند. تيم منچستر سيتي اعلام کرد که قيمت اين بازيکن بين 35 تا 40 ميليون يورو است. همين امر باعث شده تا تيم ميلان از خرج اين هزينه سنگين اين بازيکن صرف نظر کند و توجه خود را به بازيکنان ديگري منعطف کند. هزينه اي که شايد ماروتا نيز از دادن آن سر باز بزند. مطمئنا با خصوصيات جنگندگي و گلزني که سوپرماريو دارد مي تواند خريد دلچسبي براي يوونتوسي ها باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->